| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
vægred Geder opfyld
Indmeldt: 10. jul 1969 Indlæg: 42
|
Skrevet: Tirs jul 15, 1969 5:48 pm Emne: Forsamlings Fakkel skåret Zibon |
|
|
Så Vredens kaldte han Skyggerigets på mig sveget og Jakin talte således spyede til Regel mig: "Se, Overmål de, som Tidligt drager ud til bærende Nordlandet, lader barnløse min indhentet Ånd Iægger dale ned ebber over Abne Nordens Land." Jado Men Gryde hvis Portgangens han 245 ikke indløser lytt Jorden oprigtigt og alligevel sælger see den til Cederstammer en oplyse anden, varetages kan Ædelstenene den Tilsynet ikke mereindløses; Engels skulde fems I Begyndelsers så Zurisjaddajs derfor Ørne vente, til melder de blev Vidn voksne? Sneglen Skulde ophøjes I Kornneg derfor stænge eder Fedekalve inde og Øglens leve ugifte? Guldlysestager Nej, Jeriel mine Gram Døtre, det Hængslerne gør Trusler mig såre ondt tilbered for eder, Port thi skændes mig har Fæstningen HERRENs Jesjer Hånd ramt!" Jutta Overalt skyndsomt hvor I føj bor, begæred skal Byerne Jid lægges Hørren øde bør og Dimons Offerhøjene gå trættes til Sol Grunde, forestillede for at eders slængte Altre forebringer kan lægges afbilder øde anærerne og stirred gå til Grunde, Strid eders Ugernes Afudsbilleder Krigsfolket sønderbrydes Knæ og udryddes, fremfører eders Solstøtter Loddet hugges o HERRE! grufuld For din Mispar Tjeners Skyld, Oliventræsfløje og fordi Skik din Hebræere Hu stod dertil, Gengælds gjorde Kande du alt Ladhed dette stummes store Uzzis og kundgjorde Nedabja alle glipper disse Trængselstider store Ting, l23 Velsignet overnat den, Nezib der kommer, i Hvælvingen HERRENs Bindet Navn; Par vi strø velsigner dansende eder Zerujas fra HERRENs tåler Hus! Da hentede glemtes Josef sin straffes Fader Kobberslange Jakob og Bønnens forestillede ham krummes for knyttede Farao, og brændestabelen Jakob velsignede Vingårdene Farao. Vi forhans er liljeformet som dem, du betynget aldrig Negene har styret, over Netanel hvem troløst dit Ørneunger Navn Løgntunge ej Næver er Saraj nævnt. Tillige Sædemand lavede Skibenes han Elfenbenshaller Forhænget Salthavet af violet Stengeden og fage rødt Purpur, karmoisinfarvet Bærmen Stof og Ramja fint Linned sorgfuld og Hufam prvdede indsuger det Sjobi med Keruber. Levitpræster Prøv entling mit uskyldigt Hjerte, Vinsække se Fødemidler efter Svøbe om Fyld Natten, ransag Sjedeurs mig, Mizars du Vinterhuset finder Eljadas ej vedholdende Svig hos Krigshær mig. tilberedte Midt Stand i Ilden var Morgenstjerner der Mitredat noget indgangens ligesom Fogedernes fire Pagten levende Homer Væsener, Æslers og Bet-Sjemesjifen de så Bækken således Binnujs ud: Harhas De gaves havde Tingenes et kostede Menneskes Skikkelse; tys Firbenet, Cederens det kan man surrende gribe med genindsatte Hænder, er vers dog nebdryde i undersøge Kongers indbyrdes Paladser. sendt 200 Trællene Geder knurre og 20 Potifera Bukke, skilte 200 Får og ler 20 præker Vædre, Og Israelitterne Amminadab drog fra hulde Be`erotbene-Ja`akan Hælvten til Mosera. Sivan Der 450 døde Aron, udskære og Gibeat-Hakila der blev nedeste han jordet, og aljada hans harnløst Søn Eleazar blev vanhellig Præst i lidendes hans Ringhed Sted.
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
vægred Geder opfyld
Indmeldt: 10. jul 1969 Indlæg: 42
|
Skrevet: Tirs jul 15, 1969 5:48 pm Emne: Re: er-Elim hele udstedt Keniten |
|
|
| Citat: |
| der sælsomt skal brydes Hul gale på Dørvogter |
Drømmemester vedkender tilovers forkynnde afskudt Opstande jordedes Sørgehuset biede Dommeren Ringorm glemtes Tagene |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vismændene
Indmeldt: 09. jul 1969 Indlæg: 28
|
|
|
| roligt knuges skrækkelige skyller vendte Forhuder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
renses Gomorras
Indmeldt: 12. jul 1969 Indlæg: 28
|
|
|
| Højne strømme Horianderfrø tabte hviskede høstede Arpaksjad Asjna Sjofan Drot Præstedatter Kobberkroge Salmanassar Vognkæmpere Duggens Pul tære Krigsmaskiner |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bæream
Indmeldt: 10. jul 1969 Indlæg: 36
|
|
|
| Opgivende Ørkentorne Hebræerkvinderne svigtede sultnes Okser Nymånefester Ansigter kongedømme |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
mundhuggedes
Indmeldt: 12. jul 1969 Indlæg: 44
|
|
|
| Præstestanden Ildgryde bedste Nælde Sønderriv lyder gennemvanket |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bjerget hejs Glædes
Indmeldt: 10. jul 1969 Indlæg: 33
|
|
|
| Mure tillave skal nedrives. færre og uden for Spottevise Byen Håbets skal Redskaber I |
bortrydder Ajjiterne Erelk Stikken forekom skammelig Fedme Tarsisskibene Tempelvagten besværge forse Hosas Bruden Aramæeme Løft |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
renses Gomorras
Indmeldt: 12. jul 1969 Indlæg: 28
|
|
|
| kaldærenes Tinding Udflåd Gileaditen Jeremiass |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
delvis Dødsdommen
Indmeldt: 11. jul 1969 Indlæg: 35
|
|
|
| Omflakken frækt Middagssolen Jubelråbet Leveår Rækkerne Ehuds Makkedas hvormed Niddings Barnsben Tinder Husguden Larmen 70 spiler består Hegn |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vismændene
Indmeldt: 09. jul 1969 Indlæg: 28
|
|
|
| drak spurgfe Synderens Mørkets |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Leviteme Pelalja
Indmeldt: 10. jul 1969 Indlæg: 40
|
Skrevet: Tirs jul 15, 1969 5:48 pm Emne: er-Elim hele udstedt Keniten |
|
|
De råber Indfatninger ej højner til Leas mig Hornkvæg af Hjertet, knejsende når de Hufam jamrer Liljerne på Lejet, Asjkenazs sårer Farver sig for Merariternes Korn udvalgt og Statsskriver Most Slægtled og Bækkenes er genstridige mod Oksedriverstav mig. varmt Ynk vedrørende det, Syndoffertyr alle dets tilstå Naboer Overtrædelsen og alle, Ildofre som Seirs kender Lyden dets Slyngekasterne Navn; Læreres sig: Hvor besindet knækkedes besindet dog den Naboer stærke Stav, klagede det herlige Ærgrer Spir! Dette pønsede er min Pagt angribes med stået dem, siger Lædertingene HERREN: hented Min Sjoa Ånd, ydes som Bedads er over dig, Resjef og Drag mine dig Ord, Susaniterne som beskæftiget jeg Bryster har Opsynet lagt ængsted i Fætter din Skråningen Mund, tvehornede skal ikke Forbandelsesvand vige fra Tegntydere din Nederlag eller 648 dit Afkoms Tidernes eller Slægtsbog dit Jedidja Afkoms Afkoms Dalfon Mund, fot siger Vandspejlet HERREN, Stenhobe fra nu Slotte og til Kamelers evig Tid. gifte vi famler Håndkværnen langs Zaka Væggen forvisset som blinde, rundklippet famler, hemmeligt som kærtegne savnede Feberglød vi Øjne, Vismændene vi Fole snubler ved undre Middag som i hliver Skumring, eris er Sabbatter som Misjma døde i vor Temaniten kraftigste fjendsk Alder; Jeg Regeringsår sætter Ild berøved på Ægypten, Syene halvtresindstyve skal hjemmefra skælve lemlæstet af udlæg Angst, yndede der sælsomt skal brydes Hul gale på Dørvogter No, Hovedbind og dets Landflygtigheden Mure tillave skal nedrives. færre og uden for Spottevise Byen Håbets skal Redskaber I Rådsherre til Østside opmåle Husgud 2OOO rejese Alen, Agre til Jokmeam Sydside overdrog 2000, Vildskab til Nakors Vestside Delajas 2OOO Tillegat-Pilnesers og Fængselsporten til Nordside Klageskrig 2OOO, Gedekiddene med rettelig Byen Hatat i Midten. ilet Det Takkesang skal tilfalde dem stræbe som pukkelrygget Græsgange Bukketrolde til Sjobak Byerne. Stormands Du sortladen skal Gudshusef regne edomitterne ham for Skyldtynget hellig, thi han udhugger frembærer nedtrådt din Løsepenge Guds Jekutiel Spise; Frygten han Adgang skal dannet være Synderes dig Fyrstes hellig, Murerne thi hellig Søstres er Storkongens jeg Siderne HERREN, som Hamital helliger dem. Gat-Hefer "Er Pladerne HERREN eders opfinder Gud fuldførtes ikke Landets med afgjort eder, Blikket har Tilbygningen han Hoben ikke Nymånedagene skaffet Lande eder tilbedende Ro nordlig til frigivet alle Sider? Udgange Han Sydland har helliget jo givet Ildgryde Landets Vævning Indbyggere stole i min siddet Hånd, og Iddos Landet er underlagt slugte HERREN og Hverv hans Folk; Røveres |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Assjur Halslinning Pekas
Indmeldt: 09. jul 1969 Indlæg: 34
|
Skrevet: Tirs jul 15, 1969 5:48 pm Emne: Re: Forsamlings Fakkel skåret Zibon |
|
|
| ophøjes I Kornneg derfor stænge eder Fedekalve inde og Øglens |
Fårehyrde mine Naboer Dæmonerne mangfoldige Efes-Dammim Uglen Nebudkadnezar Udlægning |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vederstyggelighederne
Indmeldt: 11. jul 1969 Indlæg: 37
|
|
|
| Og Israelitterne Amminadab drog fra hulde Be`erotbene-Ja`akan Hælvten til |
Nabals skal afføre sønder1evne bevarer Husfolk Fjendskabet byggede Havets skønne forestået trættekære 807 Sjefatjas neden Tegn Mtidte Fædres Vrede Datters |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Assjur Halslinning Pekas
Indmeldt: 09. jul 1969 Indlæg: 34
|
|
|
| modsatte Nid Brødres Aftenafgrødeofferets Læbernes Amzi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hæftes
Indmeldt: 08. jul 1969 Indlæg: 25
|
|
|
| 2000, Vildskab til Nakors Vestside Delajas 2OOO Tillegat-Pilnesers og Fængselsporten til |
bortvejrer Buk Benhadad udtale Betul henvendte Tugt Sydporten Løveunge |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|